Tuesday, March 31, 2009

Aku hanya budak biasa...


Aku hanya budak biasa..

Yg hanya menurut perasaan,
Tanpa memikirkan akibatnya,
Dalam membuat keputusan.

Aku hanya budak biasa..
Yg telah memilih satu jalan,
Jalan yg aku sendiri x pasti,
Yg aku sendiri x tahu kesudahannya.

Aku hanya budak biasa..
Yg silap memilih arah hidupku..
Kini aku bergelumang dengan sesuatu,
Yang aku sendiri x mampu hadapi.

Aku hanya budak biasa..
Yg menyesali akan segala yg telah berlaku,
Namun apakah daya diri ini,
Untuk mengubah yg telah terjadi.

Kerna aku..
Hanya budak biasa..
Ye, siyes ni..
Aku hanya budak biasa !!


p/s: Mak, I`m sorry...

2 comments:

Ahmad Faiz said...

hah?
ko buat ape kat mak ko?
mustaqim..
mustaqim..
hmm,,

Mus said...

mntak maap sbb aku ni dlm proses utk m`ngecewakn ati mk aku la (xstdy btol2)..
ko ingt ape??