Tuesday, March 24, 2009

C U Next Sem


Hujan turun membasahi bumi,
Jam pula menunjukkan angka 9.30 am,
"10 minutes more!",
Sekadar peringatan dari Mr Tay.

Aku termenung...
Merenung tepat ke arah helaian putih di hadapanku,
Jelas tertulis "Phy 211: Test 2" di bahagian atas helaian tersebut.

Hmm..keluhku panjang..
Aku mengalihkan pandanganku ke atas meja,
Kertas kajangku masih kosong,
Suci bersih dari sebarang catitan.

Aku terdiam..
Ku pejamkan mata,
Mukaku nampak tenang,
Tiada riak risau di wajahku.

Namun jauh di sudut hatiku aku tahu,
Aku tahu aku akan 'berjumpa' kembali
dengan helaian sama sem depan.
'Pandangan'ku gelap..



*siot tol*

6 comments:

anuar rahmat said...

sangat
tidaq
boley
be
lah

Mus said...

haha..aku ngah emo wktu ni..rse nk kuar je dri inti.huhu...

Anonymous said...

Artistik sungguh... Lbih kurg je cam aku, cume aku ade salin balik soklan so x nampak bersih sgt. huhu...

Mus said...

haha..dpt gak markah kot..tulis name pun da konfirm 2 markah dlm tangan

Anonymous said...

tulis name x 2 helai kertas;
2 x 2 = 4 markah.

aha, kan ade 1 soklan bonus kat depan tu.. so tambah 1 lg :

5/36





...yeah, not bad.

Mus said...

huhu