Monday, April 27, 2009

CoverLine

D`sbbkn oleh post baru2 ni yg telah mengundang kontroversi dr banyak pihak tidak kire dalam online news, forum2, YM2, akhbar2 tempatan & juga luar negara serta orang perseorangan, aku ingin mengambil inisiatif untuk membuat post ni bagi membolehkan aku hidup secara normal dan jauh dari paparazzi. Aisehh.. Bak kata pengacara Melodi kt TV3, "Tingkatkan prestasi, kurangkan kontroversi"dan mengambil inspirasi dari kata-kata ini, aku ingin menjauhi segala bentuk kontroversi dan juga buah mulut orang. Or dalam kata laen, aku nak privacy dalam hidup aku.. Haha..x bole "go" nyer ayat..

"Cakap je la yg ko nak cover, Mus oii!!" terdengar suara2 kecik memekik.

Tanpa mempedulikan kata-kata di atas, aku pon terus menulis post ini. So, dalam post kali ni aku nk tunjuk kt korg lukisan aku waktu kecik2 dulu..


Sbnrnye, ni bukn la lukisan aku waktu kecik dulu..waktu aku dh besar aku lukis gambar ni. Gune Windows Journal..
Lawa x lukisan aku?? Nenek aku pon bole lukis lagi lawa aku rase..haha

p/s: harap2 dpt cover..
Fuh2..!! (smbil menghembus udara ke kiri n kanan mcm bomoh slaloo wat)


23 comments:

Redz da Tsar said...

ape kes?
Jiwa kacau ker?

Anonymous said...

lukisan tu ade maksud tersirat tu.ngeh3.

Mus said...

redz:
haha..xde la..
Aku kne kcau dek 2 org budak kecik..
So, bg m`elakkn dr trus dkacau, aku tukr topik la..hua3

ra-bee-ah:
Memandai je ko ni..
aku lukis ni sblm kontroversi ni melanda la..haha

Anonymous said...

2 bdk kecik tu refer kpd sape sbnrnya? cesh.

bak kate org tua2.. terlajak perahu boleh diundur, terlajak kate ..... " x ingt part yg last tp die membawa mksd dh x leh tarik balik dh. haha.

Mus said...

tp ade plak kate org mude2.. "t`lajak traktor boleh direverse, t`lajak komen boleh didelete.."
haha...
Kpd sesape yg terase, sori...

f. said...

"terlajak kata buruk padahnya" la cik!
hahaha.ko ni,peribahasa pn lupe ke? xD

hahaha....baekk punye pepatah org mude2 ye incik mus?
bijak cara anda nk distract org dan tutup kes sblm ne.
xD

Mus said...

haha..ofkoz la

f. said...

haha.
tp kami blum distracted xD

Anonymous said...

betol2. smpai tahun depan pun ingt lg kot bende ni. ngeh3.

f. said...

hahhaha.
yeap.
btul tu cik

~Cinta Cukulet~ said...

lukisan tu....lukisan tu...mengingatkan akak kepada...kepada...ahh tak ingat..lupa dah..mintak maaf...


hahaha

Mus said...

farah:
ala..cpt la distracted!!
Hehe..

ra-bee-ah:
xpyah la ingt..
wat serabut fkiran je
lupekn ekk??

farah lagi:
lupekn cpt!!
haha..

kak cukulet:
M`ingtkn akak kpd luisan akak wktu kecik2 dulu kot..
huhu..

norulqalbi said...

hahahahha~~~
pndaii sungguh meng'cover" kan diri anda ye~~~~

Anonymous said...

bende2 cam ni la aku ingt.. fizik, java sume aku lupe.. hahahahaha.

ssh nk distract kami dr gosip2 seperti ini. crite2 seperti ini boleh menggegarkan inti.haha.

f. said...

yeshh.
kami susah GILAK nk distracted.
hahah.
i won't, asenye
haha xD

Mus said...

cecha:
ofkoz arr..haha

ra-bee-ah & farah:
dh2 arr tu..ak dh letih arr..huhu
pompuan mmg x bole lari dr sume bnde ni kn..
asyk nk "menganyam ketupat" je keje..ahaha

Anonymous said...

ko dh letih? xpe2.. ko senyap je. biar kitorg yg keco sikit. hahaha.

p/s:aku x reti menganyam ketupat. farah reti. haha.

f. said...

mane ade menganyam ketupat.
aku fail weyh *jujur
hahhaa.

Mus said...

... (xtau da nk ckp ape)

Anonymous said...

Kalau ada kambing sahlah lukisan mus. Koleksi lukisan mus kat skt dulu ada lagi tau...

Mus said...

woit, sape anonymous??
cmne bole tau ni??
sah2 budak SKT ni..
haha..

f. said...

hahaha.
xyah ckp pape.
bace jee.
:))

Mus said...

haha..ok2