Friday, June 12, 2009

Dasar Introverted Btol La Budak Ni

...
1) Copy the award above and paste it on your blog

2) Name 5 interesting facts about the presenter of this award
Nama dye Cik Lebah..
Budak sama course ngan aku, ICT
Dengar citer dye banyak kucenk kt umah dye..
Aku x penah (kot..) cakap ngan dye..
Memandai je bagi aku tag ni


3)Every blogger has to name 10 facts/hobbies about themselves.
X suke bercakap..bapak la pendiam..
Pemalu orangnye..(btol..x tipu..haha)
X suke tegur orang laen unless org tu tegur dulu
Bile jalan, suke pandang bawah (lantai)
Menganggap dirinya introverted..
Ingin menubuhkn Kelab Anti-Social satu hari nanti..
Minat kete Hot Wheels..
The Joker merupakan idola..(Why So Serious??)
Suke gie makan kt Tom Yam Koong sbb dpt air sirap free..
Suke makan Mario & Luigi utk sarapan pagi..(epal merah & hijau la..xkn nk mkn patung kot)



4)You have to choose 10 award recipients and give a small description about them.


(Aku pilih nama2 dr list kt tepi tu - pd jam 12.22 tgh arini - ..d`mulakn dr bawah skali..
Sbb diorg malas nk update blog diorg..so, aku bagi homework cket..)



Afe
Sbnrnye dye slalu gak update blog tp sbb ade mslah cket kt bloglist tu, nama dye ade la kt bawah skali..
So, naseb la..haha

Ain
Pengawas kt skolah aku dulu..x rapat sgt ngan dye (yela, aku kn introverted)

Imtiaz 327
Ni blog batch aku kt Integrasi Temerloh dulu..
Blog admin sile buat..WAJIB!! Haha

Syakirin
Member sjk dr skolah rendah aku & juga satu taman perumahan
Suke minum teh-0..haha

Hasyida
Budak skolah aku pggil dye adik aku sbb nama bapak kitorg same..yeke??
(Mane ade same..bapak dye 1 "D" je..bapak aku double "D")

Paeh
Teman merempit(rempitkah aku..??) di Jerantut & member skolah rendah..
Dgr citer, dye samseng kt SEMSAS..haha
Bakal b`gelar mariner 1 ari nnti (tp x reti berenang..wakaka)

INTI-MCS
Err..BUAT!! Aku x kire..wajib buat..
Naseb la..sape suruh muncul kt list tu..

Tasnim
Junior kt Integrasi..otak mamat ni mmg power abes la..
Aku x suke dye sbb dye fans MU..haha

Jannah
Ni pon x slalu gak aku berbual w/pon sekelas utk 2 thn kt Integrasi..
Buat kali ketiga aku ulang - aku kn introverted..

Lee
Pernah mengalami 1 pengalaman pahit bersama-sama wktu Konsert Orkestra kt KLCC semester lps..Tgk Degenbol lagi bez..kn? kn? kn?





p/s:aku berasa agak sangsi dgn nama award ni.. Ade ke patut UBER..mcm award utk org pompuan je.. Yela UBER Cup tu kn badminton pompuan nyer piala?? Wat la Thomas ke..

17 comments:

~Cinta Cukulet~ said...

agak2 la kan..INTI-MCS pun ko nak tag jugak hahaa..eh benda apa tu ha? hahahaaa :p :P

Redz da Tsar said...

owh... Ko anti penyokong Man Utd ke? Ini tidak bagus dalam perkembangan semangat kesukanan yang menkankan aspek ukhwah dan menjaga hubungan... Kebencian dan ketidaksukaan mampu menggugat imej sukan sebagai salah satu cara untuk merapatkan dan mengeratkan tali silaturrahim... Ada faham? Jadi, jangan benci2x...

Mus said...

Kak CC:
Sape suruh dye ade kt list tu..naseb la..haha
Tu kelab bebudak melayu kt kolej ni, Malay Cultural Society..ngeh3


Redz:
Ala..ManU dikecualikan..haha
Tp rasanye lps ni perasaan benci tu mgkin akn kurg sbb Ronaldo dh xde..
Nyampah tgk dye nanges hentak2 kaki dpn ref mntak2 freekick
Haha..

Afe Oth said...

aku baru nk blushing2 sbb nama aku mncul, rupenye sebab nama aku tecorot dlm list.

eshh.
fix ur bloglist. *tegas.

haha.

Mus said...

Haha..nk malu2 la plak.dush2

Baek la chekgu. Jap saya gie btolkn list tu..
.
.
.
.
Okeh2..sudah di'fix' bloglist itu..
Sblm ni ade probs..ngeh3

Anonymous said...

mcm la inti mcs nk wat bende ni. pe la...

eh, ha'ah la.. aku x penah ckp ngan ko. hahahaha.
ceh, bajet jalan pdg bawah. hr tu aku tgk ko pdg depan je. ngahahahha.

Mus said...

Mane la tau diorg nk buat..
Haha..

Meh cni aku jelaskn scra matematiknye (klu aku x clap la, penah bljr wktu form 4 dlu)

Premis 1: Aku pndg lantai kt depan tu..
Premis 2: Lantai terletak kt bawah
Conclusion: Aku pndg bawah

Btol x?? Haha

Anonymous said...

kalau diorg wat, aku bg hadiah. hahaha.

xde nyer ko pdg lantai kat depan.
ko pdg org2 kat dpn kot. tp, yg pastinya bkn lantai.

Mus said...

Okeh, aku nk gie pujuk blog admin tu wat..
err, fatah kn admin??

Ye la..aku pndg lntai
Bez ape pndg lntai..

Anonymous said...

ahhahahaha.. pujuk2.. kalau ko kene lecture, padan muke. hahaha.

x de nye pndg lantai. aku yg pndg lantai. ko pndg muke org kat depan.

Mus said...

Orait2..

Afe Oth said...

dgn 4 dots saja. suda slesai.


bagus.bagus.
B)

Mus said...

Dot2 tu m`wkli step2 yg diambil utk fixkn list tu..

Dot 1: Gie kt bhgn Layout
Dot 2: Open folder "BLOG.DIORANG"
Dot 3: Edit kt insan yg b`nama afe
Dot 4: Save & TADAA!! Dh siap.. Mudahkn??

Erk..nape over semacam je aku ni??
Haha..lupekn2..

Afe Oth said...

dowh, hebat gile.

fuh.

mantap.



fuhh.

Mus said...

TQ..TQ..
Err..ni puji ke perli??
Haha..

Afe Oth said...

haha, puji la.
so
so
so,
aku xyah la terime award ko nee kn.kn.

:D

Mus said...

Haha..
Ikot ko la nk wat ke x
X wajib pon