Thursday, February 25, 2010

Malam Yang Panjang Buat Seorang Vampire

 

Aku tertarik bile terbaca satu artikel ni. Dalam artikel tu ade tulis yang seorang atlet ni menguap sebelum acara dye dipertandingkan kt Olimpik. Bagi aku, apa yang pelik sampai boleh jadi berita? Aku & korang2 pon penah gak menguap especially dalam kelas time cikgu mengajar, x penah pulak masuk berita. Jangan kata FOX News nak ambik tau, majalah Kuntum pon belum tentu berminat. Emm..

*Ek elah mamat ni..dh la cuti lama giler.. Blog pulak bukan main malas nak update.. Dah la x bagi salam dulu, tetibe je masuk.. Kene ke? Assalamualaikum semua.. Err.. Hai..  Hehe.. Lama gile kan x berupdate.. Aku bukannya apa, busy la duk rumah ni. Haha..

Oh ye, berbalik kepada citer kat atas tu.. Aku pon kadang-kadang selalu gak menguap tiap2 kali sebelum match penting dsb.. *x pelik konon..hehe  Reason aku sebab dengan menguap aku dapat menenangkan diri & supaya nampak cool depan orang ramai sbb nanti mesti orang akan cakap "Weyh, budak ni siap bole menguap lagi time2 match penting camni.. Mesti hebat ni.. "
Btol tak? Cool kan.. Haha.. Takde lah.. Sebenarnye aku memang prefer tido dulu sebelum ada apa2 yang penting cam ada match bola ke, interview ke.. Tido sekejap je.. Orang2 kampung kata take a nap.. Tido, bagi aku la, dapat mengembalikan kesegaran badan aku & menstabilkan otak aku. Sebab biasenye aku akan nervous giler babeng sebelum ada mende2 penting ni. So at least tido dapat mengembalikan tahap ketidaknervousan aku. Kdg2 sebelum sembahyang pon aku suke tido gak sebab bile bangun aku takkan pikir mende lain dh & membantu untuk lebih khusyuk.. Cewahh..

Dah.. Cukup2 la tu merepek!! (but seriously..)

Mesti korg terwonder2 kn, ape yg aku duk buat selepas didumpkn oleh JPA? Ye, tepat sekali.. Dah duduk kat rumah, ofkoz la tido je keje aku. Haha.. Tapi aku sekarang ni dah tukar rutin harian aku. Aku tido tak ingat dunia time siang.. Malam pulak baru la aku berjaga.

Aku ade satu rahsia. Dulu aku x pernah bagi tau sesape tapi sekarang akan dedahkan one of my biggest secret here. Sebenarnya aku.. Sebenarnya aku adalah VAMPIRE !! Sbb tu la aku tido tyme siang je.. Nanti aku terbakar beb kalau kena cahaya matahari, unless aku ada cincin tu. Tapi tertinggal pulak kt INTI. Aduyai.. Terpaksa la jadi anak dara duk kt umah je.. Haha..aku tipu je.. (bengong ape..sape la nk caye?)
Aku ekceli tengah sangap tengok citer The Vampire Diaries. Huhu.. Dulu Fatah ckp Nami tak habis2 dengan dye punye vampire.. Bangun pagi je terus vampire. So aku cam pelik la kan.. Camne Nami yang aku consider brutal ni boleh sangkut kt citer camni. So aku pon give it a try. Bez la pulak.. Mula2 ingat nak tengok 1st episode je, alih2 sampai berbelas2 pulak tertengok. Haha.. Cuma aku rasa citer ni cam laju giler. Macam semua benda nak sumbat dalam 1st season. Chill la dulu.. Walaupun begitu, *skema tetibe citer ni agak bez la.. Pompuan x abes2 tergila2kan Edward Cullen, bosan la dengar.. Stefan Salvatore aku rasa lgi bez.. Haha.. Tak caye, tanya Nami..

Dah la ngarut.. Nak tengok TV.. Champions League..

p/s: sebenarnye aku x tido malam sebab internet aku laju time tu..haha
 

12 comments:

Anonymous said...

uit. gemuk!
ko ape cer.
haha.

Arieff Aizuddin said...

ko bajet ko edward cullen ah
mwahaha

asrihashim said...

hah!

bile nak lwn bola ngan edward cullen?
bleh pompuan gile2 kt kau lak.

huahaha!!!

Anonymous said...

citer apa tu? x pernah dgr pun...

aku baru habis exam ni, tgh bosan, leh ar try tgk haha

Mus said...

Jason:
Woit kuruss!
Ape cer? cmni je la..

Ayoot:
Ahaha..

Asri:
Haha..edward cullen x bez

Syakirin:
Citer ttg vampire..bez gak..
Try la tengok..mgkin ko suke

Aiman said...

mus!!! lama nya baru ko nak yupdate blog huhu...

Anonymous said...

yay! sorg lg vampire diaries addict
tahniah!

azman rahimi

Mus said...

Mang:
aiman asraf!!! busy..haha

Achai:
Haha..ko pon?

Anonymous said...

yeah, apolo anton ohno!! haha.

weyh. ritu aku jmpe kwn ko masa hntr husna. die tny pasal ko. huhu. x tau nama die.

Mus said...

Wahh, ko minat dye ke?

Oo yeke..
And skrg aku pon x tau sape dye.haha

Anonymous said...

ape cte mus chelsea kne labi neh,
ak da la harap chelsea mng lawan city aritu,hehhe

Mus said...

Haha..
Sbb injury + 2 kad merah..
Aku harap seri je sbb mmg dh agak xkn menang tp last2 kalah plak..huu