Sunday, May 16, 2010

Thanks a Lot Chelsea...


... for the best birthday present ever. At least, takde la sedih sangat sebab dah jadi orang tua. Haha.. Pejam celik, pejam celik..rupa-rupanya dah 20 tahun dua hari lepas. Yeay..!! Selebret sensorang je sambil ditemani kepala yang sakit cam nak pecah ni.. Adeih.. Time kasih kepada yg wish.. Hmm..sekejap je masa berlalu. Ape la yang aku dah buat sepanjang 20 tahun ni ek? Takde pape yang significant pon. Tapi yang paling aku ingat ialah bile dibuang dari kolej awal tahun ni. Sengal tul la aku ni. Haha.. Btw, kena la bersyukur kepada Allah sebab masih lagi diberikan nyawa. Kalau ditakdirkan Allah nak cabut nyawa ni, mana mungkin aku boleh bernafas lagi cam sekarang ni. Mana mungkin aku boleh menaip entry ni. Tak mungkin aku boleh saksikan Chelsea menang EPL & FA Cup (nak jugak masuk..). All in all, congratz to Chelsea for winning the FA Cup. Our third in 4 years. And, our first Double.

Keeps the Blue flags flying high !!

Hari ni 16hb Mei. Selamat Hari Guru kpd cikgu-cikgi yang pernah mengajar aku start dari Tadika Kota Gelanggi 1, SK Temin, SBPI Temerloh, Matrik Penang, dan INTI College. Segala jasa dan pengorbanan kalian akan ku kenang sehingga ke akhir hayatku. Cewahh..cam ayat dalam kad hari guru la pulak..

9 comments:

norulqalbi said...

aaaaa....mus3~~~
ceca lupe...
x..x..bukan...ceca tersilap tarikh la niyy...adeih~~
gomenn ne...

"SELAMAT HARI LAHIR~
semoga Allah memberkati kamu setiap masa......aminnnn~~~"
(^^,)

**silap between mus ngn jau lar ni, kan korg bdua ade kaetan ngn shida...mus la yg nama ayh sama ngn shida kan3? uhuu~
jau la yg sama bdayy ngn shida...uhuhu~

Mus said...

Haha..diorang 18 hb kn??
btw, TQ

z a t d i n said...

wei mus kau pe cte eh
buat la acc fb satu dow
tu asl kene buang kolej lak tue?

Mus said...

Weyh, Zatdin!
Aku cm bese je..
Malas dow aku nk berfesbuk2 ni..x berapa minat la
Sbb 'terlebih cerdik' kot aku kene buang kolej.haha

z a t d i n said...

ow so skrg ko blaja mane dod?

Aiman said...

mus, happy belated birhday!

haha, lame sial aku tak bace post dari tibe2 je ade. Tu pun sbb chelsea menang, demit! huhu

Mus said...

Aizat:
Skang duk umah lg..
Bln dpn bru smbg balik

Mang:
TQ..
Kalau Chelsea kalah mmg lg lama la aku x post apa2.haha

ijat said...

Chelsea2...hahahahaha..sheva

Mus said...

Woit ijat!!
Err..ijat dungun ke??