Friday, May 8, 2009

And The Grammy Goes To...

Ade bran ke??: Ballack mencabar ref untuk beradu lompat bintang

Eish..tanak ahh!!: Ref menolak pelawaan Ballack *malu kot

Nah, hambek ni!!: Ballack bengang dgn penolakan ref

Kuning watpe, merah la bez: Ballack kurg setuju hanya dikenakan kad kuning

***

Hua3..Aku maseh x puas ati lagi dgn ref ni. Saket ati giler.. Kalau bukan sebab dye, da lame Chelsea lepas final Champions League.. Bayangkan 4 kali appeal penalti wujud tapi xde satu pon ref bagi kat Chelsea. Satu pon da cukup utk melayakkn Chelsea ke Rome. Kalau aku la, da lame aku hentak2 kepale ref ni kt dinding. Haha..
Sebagai "penghargaan" kepada ref, Tom Henning Ovrebo aku nak dedicate post kali ni kepada beliau. Ye, beliau telah mendapat tempat di hati aku. Aku xkan lupekan dye sampai bile2.. Haha


IN CUSTODY: Accused of being the bad referee
Haha..

4 comments:

Redz da Tsar said...

Haha... Biarkan sahaja...

Jangan diikut perasaan, kelak nnti binasa badan... haha...

tahun depan ada lagi...

Chelsea final FA cup cukup la...

Man Utd dah kalah FA///

norulqalbi said...

huah3~~!!!
mmg tade keje larh~~
hmm..ak pown benci dye nih~~~
huh..!! siyes...
ak sdey gk chelsea kalah...
T_T

~Cinta Cukulet~ said...

hahaha...sampai mcm tu sekali ek

Mus said...

redz:
dh lps final bole arr ckp cmtu..
Haha..

cecha:
btol2..mari benci dye ramai2
Hua3

kak cc:
yela..tgh emosyenel lgi ni
smpai mati pon xkn lupe dye..huu~