Tuesday, June 30, 2009

Aku Rase Aku Kene H1N1 La.. (Tajuk xde kaitan dgn citer di bawah. Sila Jangan Baca)

 ...
Doe-re-mown
(Sila nyanyi dgn rentak lagu Doraemon yg asal)

Ada seekor makluk
Berwarna biru muda
Ia suka makan donat
Perutnya bulat-bulat
***
Bila ia nampak tikus,
Ia melompat
Nobita ketawa sambil berkata,
"Hai, takut tikus ka??"
***
An..an..an..
Makhluk itu bernama..
Doraemonnnnn

 
Makhluk Biru Muda..ntah btol ke x tarikh lahir dye tu?!

Huahaha..ntah nape tetibe teringat plak lagu ni. Abang aku slalu nyanyi lagu ni dpn aku waktu kecik2 dulu. Ingat bez sgt ke?? Nyampah ade la.. Haha..tapi bile dh lame x dengar, rindu la plak..
...
p/s: Kan aku dh ckp xde kaitan, yg korg gie bace watpe??
...

20 comments:

asrihashim said...

ni kene check kat onemanga ni.
tarikh lahir die tu.
huahaha...

Afe Oth said...

kazen aku, nama aida.
dya pon ska nyanyi lgu nee dpn aku.
aku pon ikot serta.



*asal aku gtaw ko.

Redz da Tsar said...

hahaha....

Selesema Doremon

norulqalbi said...

weyyh~
sengal ler~~
hahahah3!!~
nk version nihongo(jepon) ke??
huhuhuh
^^v

Anonymous said...

bokutachi chi kyu jin
kyomoashita mo [x ingt]
inaiga i pai
yu me no ma chi [ye ke?]
chi ka la o
[x ingt jugak]
tsu [lg x ingt]

an an an
to te mo da i su ki
do ra e mon

yay!

btw, kalau H1N1, sle jgn kuar bilik.

Mus said...

Asri:
Pas cek bgtau aku..
Haha..


Afe:
Abg aku, nama Izzat
Ble dye nyanyi lgu ni aku akn lari jauh2 (sbb xbez lgsung dye nyanyi)
Haha..
Kantoi la suke nyanyi lgu ni..
Nnti aku heboh kt sume org..


Redz:
Yg tu nama dye H1D1..
Ngeh3..


Cecha:
Haha..bole gak

Mus said...

Ra-bee-ah:
Haha..ni lgi sorg..
Siap hafal lgi lirik lgu..
Ok ape klu kuar blk??
Nnti ble sume org dh infected, INTI pon tutup la..
Bkn ke itu ssuatu yg bez??
Huhu

Anonymous said...

aku nyanyi lagu tu every week kot.
haaaaaaaaaaaaa!
bagus idea tu.
ko la bahan aku yg paling important skrg..
ok donald duck, sok ko kuar.
pastu bler inti kene quarantine, aku dh ade kat umah. muahahahahaha.

Anonymous said...

sweet lah mus dan rabee-ah
huahuahua

Nor Liyana Mohamad Rosly said...

confession: bukan saya ye rabiah. xbaek tuduh.

Mus said...

Ra-bee-ah:
Haha..ko tgk ke doremon tiap ari sbtu kol 7.30??
Esok aku gie kls borges..bia dye kene gak..hahaha
Weh, donald dirk la..(nape borges x bgi nama david villa kt aku r?? haha)


Cik Anon:
Err..ape plak yg manis??

Anonymous said...

aku tgk lagu die mase start2 ngan last2 je. hehe.
eh, jgn pi kelas us his. nnt aku plak yg kene. tunggu la aku kuar inti dulu. haish.
sbb david villa huruf depan die x sama. dv. borges suke wat first name ngan last name sama huruf start.
die x tau pun sape david villa kot. haha.

anonymous > manis? nk gule2?

Mus said...

Nanaloly:
Ye..tepat skali jwpn anda..
X baek menuduh..

Mus said...

Ra-bee-ah:
Haha..borges minat tgk tennis jerk

Anonymous said...

jgn lupe golf.

Nor Liyana Mohamad Rosly said...

saya menjawab soalan ke?
tp mmg btol, x baek menuduh. dgr tu biah...

asrihashim said...

ha. mus.
btol la taon 2112.
tp tarikh 2 xpasti lg.
huahaha...

Mus said...

Ra-bee-ah:
Haha..ok2


Nanaloly:
Xde la..saje je


Asri:
Btol la tu kot..
Haha

Tasnim said...

doraemon yang best!

Mus said...

Haha..mmg bez