Monday, June 22, 2009

Opposite Bagi PERFECT ialah "SPEECHLESS"

1) Bekas kekasih saya - err..yang mane satu ni?? haha..ni tipu..hmm, xde kot

2) Saya sedang mendengar lagu Suasana Hari Raya oleh Anuar & Ellina (peberet song ni!!)

3) Mungkin saya patut hentikan dari terus wat tag ni kn?

4) Saya suka maen bola tp x suke kalau orang suruh jadi keeper

5)Sahabat-sahabat saya adalah orang yang paling penting dalam idup saya

6) Saya tak faham nape dunia berperang?? X bole ke hidup dgn aman.. nape saya malas.. nape saya.. nape saya..

7) Saya kehilangan sepupu yg saya sayang time nk dekat SPM

8) Ramai yang berkatasaya macam David Villa & saya pula berkata "Anda dah kene tipu sbnrnye"

9) Cinta itu adalah sesuatu yg x bermakna kpd org yg xtau apa itu cinta

10) Di suatu tempat, seseorang sedang maen futsal

11) Saya akan cuba kurangkan maen game

12) Perkataan SELAMANYA membawa maksud kekal kot??

13) Telefon bimbit saya murah je tp rase2 nak tukar yg baru la plak

14) Bila saya terjaga saya kutip bantal yang jatuh dari katil dengan niat utk tido balik

15) Saya paling meluat dgr bunyi orang makan sambil mulut terbukak

16) Pesta/parti adalah sesuatu yang saya x suke sbb saya kn bdk introvert

17) Haiwan yang paling comel pernah saya temui kambing kt tepi jalan

18) Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah lps abes SPM sbb dpt duk umah lama2

19) Hari ini saya terime result calculus

20) Malam ini saya akan bunuh diri

21) Esok pula saya akan dikebumikan di tanah perkuburan

22) Saya betul-betul inginkan jersey Spain yang baru

23) Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini mata nampak merah sbb mlm tadi x tido

24) Pusat membeli-belah atau arked permainan - shopping complex mcm pompuan sgt, so arked la kot

25) Makanan Barat atau Jepun? selera Malaysia xde ke??

26) Bilik yang terang atau gelap? terang sbb klu gelap, nnti saya akan cenderung utk berfikir negatif ttg idop saya

27) Makanan segera adalah sangat ideal di saat poket tgh kering

28) Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang "Mungkin aku patut tepon mak aku la"

29) Siapa yang ingin anda tag:

- sesape yg bace post ni..

36 comments:

nana said...

agree2! kambing mmg comey~

Mus said...

Haha..btol tu
Tp kambing busuk sbb x mandi..
Muahaha

norulqalbi said...

hohoho~
huhuhuhuuu~
hahahahahah~

Anonymous said...

soklan fes. "xde KOT"? haha.

eh2. relax ar. tipon mak ko tu. hm. chill. jgn stress. ko speechless ke? x kan?

~Cinta Cukulet~ said...

oittt..jangan la bunuh diri dik..tak macho la camtu...jgn stress2 ok..dah gi tepon mak tu huhu

Mus said...

Cecha:
Huh..pehal ko gelak??


Ra-bee-ah:
Soln fes, btol la..nape plak??
Eh, kn Nathan kate jgn dedahkn sape yg dpt speechless tu..klu x, malu la aku..
Oops..dh tercakap pon..haha..
Bodoh kn aku?? Dush2..
Aku la org yg b`tuah tu..
Tu la sbb aku nk bunuh diri..


Kak CC:
Haha..ok2..naseb baek waras lg otak ni..

Afe Oth said...

kalau tangga usaha ko da ttgl,
sehari dua nee gune la tangga rilex dlu.


kejayaan xlari mane, ade je kt puncak tangga tuh.
*cm jiwang la plak.heh.

:)

Anonymous said...

xde KOT. ade la tu. ehem2. hahahahha.

eh, ko kene ingat. sume ni ujian. ko jgn la smpai pikir nk bunuh diri bla bla bla.. pttnya kegagalan time ni, ko wat jadi motivasi supaya berjaya di masa hadapan. improve kan diri. ko bley punye.

[aku cam ulang balik ape aku ckp kat farah ni. haha.ayat poyo. geli plak bler bce balik. haish.]

Mus said...

Afe:
Eh, mne bole rilex..rabu ni ade test history plak..huhu
Ow, mgkin aku kene berusaha lebih utk capai kt puncak tu..TQ2


Ra-bee-ah:
'Kot' sbb aku x ingt penah t`jadi ke x..huhu
Aah la..geli giler..baru td aku t`muntah..haha
Ok2..TQ for the advice..bole la ko jd kounselor nnti..

Anonymous said...

penah terjadi! hah! kantoi!
kalau muntah, lap sendri..
aku mmg mcm kaunselor pun. kaunselor x bergaji. pastu aku reti nasihat org len je. diri sendiri x leh terima nasihat sendiri. hahaha.

Nabilah Farhana Yahya said...

salam mus..
rilex2..
jgn pikir negatif sgt..
masih blom terlambat utk bangkit smula..
so, bangkit..
tunjukkan pd diri ko yg ko leh buat.
ps2, ape2 yg ko buat pasni, ko igt mak ayah..
i'Allah, ko akan wat sungguh2..
:)

Mus said...

Ra-bee-ah:
Ko ingt klu ko ckp cmtu, aku nk bg gaji la kt ko?
X bole..x bole..
Haha..


Bell:
TQ..TQ..
Akan cube yg terbaek lps ni
Huu..

f. said...

t_________t

bsaba la.
aku pn cm sengal je.
haha.
ayt bi'ah power ape.
mne ade geli.

Mus said...

Chekgu aku penah ckp:
Sepandai2 kite ade lagi yg lgi pndai..

4 this case, sesengal ko ade lgi org yg lbh sengal (aku)
Sesengal aku, err..ade lgi x org yg lbh sengal??
Xde kot..aku la yg pling sengal..haha

Power..power ayat dye..
Dye ckp geli,aku agree je..

Anonymous said...

korg ni sarkastik la. x nk la aku marah2 / bebel2 lg. tp, aku kan parental unit. haha.

nana said...

haha

Mus said...

Ra-bee-ah:
Haha..tau xpe..
Err, parental unit??


Nana:
Hehe

Anonymous said...

ade satu quiz ni. die kate dalam kalangan kawan2, aku ni 'parental unit'.

Mus said...

Oww..ok2

nana said...

biah mmg. parental unit la, pbsm la, pbsh la. haha

Mus said...

Biar btol pbsh??
Haha..

Anonymous said...

sh tu stands for 'suke hati' bkn 'setiap hari' ok?

nana ni... nk bgthu gak kat sume org.. diam2 sudah.. haish.

Mus said...

Haha..yela tu
Err..ni Nana mne plak arr?? yg lolipop tu ke (nanaloly)??
Huhu..

Anonymous said...

ni la loly yg terkenal tu.....

Mus said...

Oww.yeke..
Ok2..

nana said...

wo wo
suke2 ati jek yg lolypop
huhu

biah ni, ak low profile ape. penat ak simpan identiti ak, ko g revealed pulak. haih

btw 'suke hati' dan 'setiap hari' kan same jek. haha

Mus said...

Ye la lolypop..abes tu ape lg mkna loly kt word nanaloly tu..
Haha..jz kdding..

Welkam..(bru skang ckp w/pon dh lme ko komen..huhu)

Nor Liyana Mohamad Rosly said...

ade la. ade cerita di sebalik nama tu, cuma ko je xtahu

ow tq3 (xpernah ak komen org welcome ak) haha :D

Anonymous said...

ade sejarah lolypop ke nana? stori la. stori dkt 'aku.nyer.stori' nih. hahah.

Nor Liyana Mohamad Rosly said...

bukan cerita di sebalik lolypop la cik. maksud ak cerita di sebalik nama 'nanaloly' yg sedap ni la. haha

ala cerita dy panjang, dramatik, seram, dan lawak.nanti tuan punya blog ni marah kang.xpon dy charge nanti. duit scholar blom masuk lg. ^_^

Mus said...

Ra-bee-ah:
Ko xde bace ke ape aku tulis kt bwh tajuk aku.nyer.stori tu??
Haha..


Nanaloly:
Welkam je pon..xkn terharu kot..huu
Duit masuk nnti citer la ea..
Haha

Anonymous said...

oo... baru perasan. x nmpk sgt ar tulisan die. ahha. eh, post ni dh ade 32 comment. haha.

Nor Liyana Mohamad Rosly said...

ha biah, tgk tu tuan pny blog da marah. blog dy, cte dy je =p

knape duit da masuk boleh cite? ho mata duitan jgk ko ni ek.. haha

Mus said...

Ra-bee-ah:
34 la..


Nanaloly:
Haha..citer je la klu nk citer kt cni
Xkesah pon

Nor Liyana Mohamad Rosly said...

btol la, time biah comment tu ad 32 je..

owh nak dgr cite kene bayar dlu. xpon belanja aiskrim. kan2 biah :p
haha

Mus said...

36 dh la..

Malas la cmtu..haha