Monday, September 7, 2009

Tag 4m Adhwa

1. Anda rasa anda hot??
Yela ! Sape x panas beb kene suruh jwb tag.. Haha..jz kdding

2. Upload gambar kesayangan anda?

Tyme raya kt kampung kecik2 dulu..wif siblings n kazen
blkg: jakme. 
bwh: pizi, aku, cik, kak ija, dekna, nadia n dikyah


3. Kenapa anda suka/sayang gambar ni?
Ntah la..mgkin sbb aku xde byk gmbar tyme kecik2 dulu kot. Sume gmbar tyme kecik2 da byk ilang klu ltak kt umah. N the only gmbr yg aku ada yg ada gmbar arwah kazen aku, Pizi. *aku snap blik


4. Xde pon adhwa bg soalan no 4..

5. Lagu terakhir yg anda dengar?
Uh Huh by Zooey Deschanel and Munchausen by Proxy *mnat gler zooey sbb dye pelik..haha


6. No 6 pon xde gak..

7. Selain dari nama anda sendiri, anda suka dipanggil dengan nama apa? 
Tom Cruise! Haha.. tipu2.. Xde kot..

8. Tag lagi 7 orang tanpa kekesalan.
*korg yg slalu hapdet blog, jawab tag ni..pdn muke..haha

-asri
-dekna
-akeep
-rabi`ah
-farah
-daya othman
-afif a.k.a apek

25 comments:

hidayah said...

tom cruise?hahahaha.

Mus said...

Tipu je la..haha

Mus said...

Owh, kn 7 org je kne wat..
Skrg, aku dh tmbah jd 8..
Ko sile wat gak..
Haha..serius ni

adh said...

trimas kerna menjawab,hahaha

Anonymous said...

... kenapa aku kene wat gak? T_T

Mus said...

Adhwa:
Haha..dh lame x buat menatang ni..


Ra-bee-ah:
Eh eh..byk ckp plak, buat je la..
Wakaka..

dayao said...

eh ai pon? kehehe. tolong-lah ajar mcm mana nak buat. buta belog T_T

hanna said...

oit!malu dowh letak pic huduh neh!haha..

Mus said...

Daya Othman:
Jawab sudeyh..
Nenek belah bapak aku pon reti wat..haha


Dekna:
Tau xpe..haha
Xde la, comel je..huu

XIII said...

amboi mus...
aku br nak start berjinak2 ngan blog dh dpt homework...
tgk r klu aku rajin nak jwb.hehe...

Mus said...

Klu ko x siapkn homework ni, siap la ko..!!

(*pdn muke.haha..)

Ahmad Faiz said...

awat aku tak kne tag?
ko ni lupe member tol la mus.
haih.

Mus said...

Ko knal penampor x paiz?!
Ade gak yg kene sedas tyme raya nnti..
Adhwa dh bg ko, xkn aku pn nk tulis gak nme ko..

Haha..

Ahmad Faiz said...

ala, tu die yg bg. aku da lme tau die sygkn aku.
aku nak ko yg bg, bru aku tau ko sygkn aku.
haha.

Mus said...

Haha..siot gler..
Nah, amek la ko !!
Jgn x wat plak..

hidayah said...

ceh.apsl plak aku kne wat plak.ini tidak adil.hak3.

Mus said...

Sbb aku nk tau plak ape name glran ko..
Wakaka..

f. said...

hahaa. sbb nk tau name gelaran?
hahaha.
saba dayah.

Mus said...

Haha..
Tu memaen je..

hidayah said...

sengot la.
name gelaran aku nurse.dah.
aku da jwb kat sini.hak3.
=p

Mus said...

Haha..mls gler

adliaziz said...

lol...zooey deschanel... kalu ko check tol2..munchausen by proxy tu actually real-life band die adelah 'Von Iva' genre electro-soul punk..ahli semua pompuan.. xP

Mus said...

Aah, proxy tu cme band rekaan utk movie yes man je..
N aku suke gak yes man..
Haha..

adliaziz said...

reddebulle!!! haha

Mus said...

Haha..reddebulle!!