Tuesday, October 13, 2009

CERITA TENTANG HAFIzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!!

.
aku bkn MUS..
btol..aku bkn Mus..
aku tolong updatekn je..
ini dye..CERITA TENTANG HAFIzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz gamerz..
smalam aku g bilik hafiz..ntah cmane dpat hidayah g blik dye..mula2 cite pasal account pastu melalut2 akibat bom atom dr dlm prut dilepaskn..hafiz la puncanye..
pas2 sembang pasal ASIS dye,SAS..skolah aku (RAHSIA) pon dye cte jugak..
tp yg penting,aku tertanya hafiz,sblom asis ko skol mane?
rahman putra katenye?..cam name blok R je..
pastu caer kate sains johor..haha..ini yg part klimaks untuk mlm 2..lpas dye cte, aku terkejut trus melompat dr katil dye ke katil caer..terkejut punye pasal..

xpe,tu xpenting..yg penting dr cte ni, aku belajar satu formula account mlm 2..

HAFIZ+JATUH=GENIUS??

xpaham?..xpe..xpenting..

p/s:credit to mR muS..
.

10 comments:

fatah85 said...

jatuh tingkat 2. haha.

Nor Liyana Mohamad Rosly said...

ak pon dah lama tau cerita itu. dr sem1 lg. haha.

fairyn said...

haha..cerita itu mmg hangat..tingkat 4 kot..
dlu jdk classm8 hafiz b4 die jatuh.
pas jatuh trus pndah skolah.
jmpe balik kt inti.
btul lah tu..konfem.
hafiz jatuh terus jdk genius..haha.

Redz da Tsar said...

tingkat 4 ke tingkat 2? Wah.. Hebat...

Mus said...

Fatah:
Haha..err bkn 4 ke??

Nanaloly:
Same la..dr sem 1 lg.
Ni pon org laen post, bkn aku
Hehe

Fairuz:
Tros pndh skolah? Haha..
Tp mmg power la otak dye.maen game pon still lg pndai
Aku yg asyk maen fifa ni pon x pass2 lg clculus..wakaka

Redz:
4..pelik kn dye idop lgi??
Haha..dh la idop, otak plak melampau hebat.

Anonymous said...

Saya un senasib gk ngn hapiz.
Huhu.

fatah85 said...

tingkat 4. pembetulan. nasib baik 4, kalau 8...

Nor Liyana Mohamad Rosly said...

to fatah : kalau 8 lagi la super genius hafis.

SuE RaY said...

aku sebagai ex-schoolmate hafiz yg x genius nak sambung cite nih..
senior yg ngah study kat bilik study malam tuh dok heran gle, "wei budak, yg ko tido kat tengah2 laman tuh apsal??"..
rupe2nyer, die terjatuh..

kami punya speculasi, nih mesti malaikat sambut die nih..
hati suci, rajin beribadah ++ puji yg len2.. coz ble check kat spital, xder 1 pon tulang patah.. hebat2!!!

pas2, ada jugak pihak yg menyatakan,
"aku rase, mesti sebab time tuh die tgh tidur, jadi die x keraskan badan.. hence, mase jatuh tuh, die punyer frictional force lagi tinggi coz area yg die jatuh lagi besar.. bley jatuh cam ala daun jatuh dari tingkat 4.."

tapi aku still rase spekulasi yg 1st tuh lagi tepat...
:D

kesimpulan statement aku nih, hafiz mmg genius!!!
:P

Mus said...

Anon:
Senasib?? Part jatuh ke genius??


Fatah:
Kalau 8 makin genius la
Haha..
Tp klu tgkat 8 x mati2 lgi xtau la..

Sueray:
Sometimes miracles do happen..
Huhu