Friday, October 9, 2009

Sangap

.
Bukak pintu bilik Hafiz..
Nampak Hafiz tgh khusyuk pandg laptop..
"Haa, ni kompem tgh maen game tu kn?? Aku dh ckp mesti sangap nyer maen game ni. Haha " kata aku smbil approach Hafiz & laptopnye.
Tekaan aku tepat skali..
So, ape lagi..join la skali tgk Hafiz maen..

Tetibe Peng datang..
Hafiz tanya, "Baba tgh maen lagi ke?"
"Aah dowh. Dh level 7 lebih.." Peng jawab
"Hah, biar betik?! Baru je tadi start maen.." aku pelik.
"Dh la dye gune touchpad je. Mouse rosak.." aku ckp lagi
"Haha..xde la. Baru je level 2 nak masuk level 3" kata Peng.
Cehh, wat sume org gabra je..

Sementara tu di skrin,
A HUGE WAVE OF ZOMBIES IS COMING
FINAL WAVE !!
Alamak..
Banyak gile zombie dtg..
Serentak plak tu..
Repeater x bole lawan ni..
Apatah lagi Peashooter..
Try la letak Cherry Bomb..
Go cherry bomb..
Yeah cherry bomb!
Cherry..cherry.. bomb..bomb.. GaGa *huh, pehal Lady Gaga sesat kt sini plak??
Argh tidak!! Mesin rumput je tinggal !!
Mampus la kali ni..
Lagi teruk, zombie dah makin dekat..
Mesin rumput plak dah abes gune..
Tak mungkin !! Aku x pecaye..
Zombie dh masuk rumah..
Tetibe skrin tunjuk msg ni,


(Kalah la mknanye tu..)


Sangap giler maen game ni, PlantsVsZombies. Kalah Call of Duty yg dulunya begitu dipuja ibarat firaun kt blok A ni. Haha..
Klik kt sini utk download.


9 comments:

XIII said...

wait2..
call of duty dh kene called off ke?
aku igt dh x main sbb dh dkt nk exam..

nyway, sape yg bwk game ni dtg?

Mus said...

Oww..ntah la
CoD cm dh terabai cmtu je..
Haha..

Err..mustaqim kot

Redz da Tsar said...

Game ape yang menjadi pandemik tue? Aku tau Ganguro Girl jer yang best~

Mus said...

Haha..Ade la..
Try la maen dulu

Nor Liyana Mohamad Rosly said...

dah lama x dgr perkataan sangap. best :P

best sgt ke game tuh? adek ak pon maen gak.

p/s: ak sgt suka baca ulasan2 ko bila tgh bosan study. keep up ur good work. huhu.

norulqalbi said...

game best..kasik ak...ak nk maen jgk!! hahah

Mus said...

Nanaloly:
Sgp?? Bez??
Bole wat org addict game ni..haha

Ceca:
Silekn2..

Nor Liyana Mohamad Rosly said...

pandai ko eje name aku ek.
aah best. sbb dlu kat sek ak pon slalu gune pkataan tu.
ow nti lpas exam ak try maen.

Mus said...

Maen jgn x maen..
Jgn addict nnt dh la..huhu