Friday, March 18, 2011

Champions League 2011: Quarter-Final & Semi-Final Draw



Salam. Berikut adalah undian quarter-final and semi final Champions League bagi tahun 2011 ni. Memang urgh.. meleleh  saliva beb..



Memang sure gempak la final kat Wembley tahun ni. Aku predict Barca vs MU final nanti. Tapi ofkoz la aku mengharapkan Chelsea yang masuk final kan... Tapi kadang-kadang bez mengharapkan mende yang terburuk akan berlaku. Bak kata Madam Shilawani, 'expect the worst'. Sebab bila secara tak semena-menanya bende yang kita tak expect (tapi bende yang kita tak expect tu sbnrnya lagi bagus dari apa yang kita expect) terjadi, so secara spontannya kita akan merasa sangat puas hati dan gembira sbb kite tak expect pun mende baik tu akan terjadi. Err..korang paham tak aku merepek ape ni..? Papepun, Barca ngan MU dah byk dah menang. Sekali sekala bagi la Chelsea plak kan. Nak gak merasa menang sekali. Sekali pun jadi la, plizz...*wat muka innocent sambil mata kelip2 dan genggam dua tangan*

p/s: Tahukah anda undian Champions League ni adalah acara tahunan wajib *selain melicinkan tupperware kuih raya time raya pose* bagi aku, abang dan adik-adik aku di mana kitorang akan bertenggek depan tv reramai. Entah la nape, tapi aku rasa excited dan teruja yang amat sangat.. Lagi excited dari melihat Syeikh Muzaphar naik ke angkasa lepas walaupun setiap tahun memang sah-sah ada undian ni..


2 comments:

Anonymous said...

as-salam MUS!!

Rindu sama Lu!!!

@Kekasih lame/mmbe tgk bola/ajk men bola ptg die tdo plak..kui2

Mus said...

Wasalam..
Wa rindu same lu gak..bkn aku tido, aku save energy.haha
Err..sape ni? caer ke?