Friday, May 29, 2009

Guling Atas Lantai Gelak-gelak

Pada suatu malam 3 ekor pontianak sedang bertenggek di atas pokok sambil bergaduh tentang kehebatan masing2. Ketiga2 pontianak mengaku diri mereka hebat. Untuk menentukan siapa paling bagus, mereka pon cube membuktikn kehebatan masing2.


Pontianak A terbang dgn sepantas kilat. 15 saat kemudian balik semula ke pokok t`sebut. Kelihatan ada kesan2 darah di sekitar gigi pontianak A.

Pontianak A: Korang nampak rumah tu??
Pontianak B: Nampak!
Pontianak C: Nampak!
Pontianak A: 1 rumah habis aku kerjakn.

Pontianak B pula terbang lebih pantas dari pontianak A. 10 saat kemudian balik semula ke pokok t`sebut. Kelihatan darah bukan setakat pada gigi, malah pada keseluruhan mulut pontianak t`sebut.

Pontianak B: Korang nampak kampung tu??
Pontianak A: Nampak!
Pontianak C: Nampak!
Pontianak B: Habis 1 kampung aku kerjakn.

Sejurus lepas itu, pontianak C pula terbang lebih pantas dari pontianak A & pontianak B. Dlm masa 5 saat je dia kembali ke pokok t`sebut. Kelihatan darah bukan sahaja pada mulut, malah pada keseluruhan muka pontianak t`sebut.

Pontianak C: Korang nampak tembok kat hujung sana tu??
Pontianak A: Nampak!
Pontianak B: Nampak!
Pontianak C: Err.. tadi aku tak nmpak..


Moral of da stori: Jangan suke merayau mlm2. Huahaha.. :)

p/s:copy-pes dr adek aku nyer mag Remaja...ngeh3
 

20 comments:

asrihashim said...

huahaha...
lawak gile cite ni.
mmg gelak smbl guling2 atas lantai lah.

Mus said...

Patut aku nmpak ko mndi td..
Kotor kot lntai..
Laen kali nk guling bentang la tikar dlu..
Hahaha..

~Cinta Cukulet~ said...

adoi la..pontianak tu rabun ayam kot hahaha

Mus said...

Tu la pasal..
X pon rabun malam..
Haha..

Arieff Aizuddin said...

sengalnye pontianak

f. said...

haha.sengal.
cm ko ade x?
kahkahkah.

mag remaja?
ko BALIK KEE?
omg omg omg UNFAIR!

Mus said...

Ayoot:
Haha..mmg sengal
Dh tau rabun gie la beli spek dlu..

Cik Parah (gelaran baru):
Oit ape plak cm aku??
Xde ahh, x blik pon..
Aku amek wktu cuti akhir sem lps je..
Ni aku smpan dlm draft..

Bukn ko ahli PBSM ke (same cm achai & bi`ah), xkn x balik kot??

Anonymous said...

weyh. ngumpat. hah.
die dh ade ehem2 kat sini, mana leh balik. tol x parah? haahhahaha.

Mus said...

Mane ade ngumpat..
Klu ngumpat, dlm ati je..x letak kt blog ni..
Haha..
sape yg ade ehem2??

Anonymous said...

farah la.. ahhaha. xde la. saje je.

f. said...

apesal jd PARAH? geez..
aku mane ade ehem2.
aku clean n clear dr sebarang gosip xmcm tuan punye blog ini,kehkehkeh :P

aku mane blk.
mak aku blk tganu T_T

Mus said...

Ra-bee-ah:
Cik Parah?? Yeke??
Woooo~...
Haha


Cik Parah:
Oit, ble masa plak aku cmtu??
Ni sume fitnah..haha
Ow, yeke

f. said...

hahaha.
fitnah?
tu la,
aku pn kene fitnah neh.
kehkehkeh :P

yelaa.kalau x da bole da buat ic mgu ni.

Mus said...

Jd skrg ni ko x diiktiraf sbg rakyat Mesia la kn??
Haha..
Sabo je la..

f. said...

haha.
aku jadi...PELARIAN. yaY! T_T
eh x, ade repot polis.ngeh3

Mus said...

Haha..

f. said...

:D
da x jd pelarian.
ic is here wimme :D

Mus said...

Ceh, bangga lak
Nway, thneah..
Thneah?? (xtau nkckp ape..haha)

f. said...

hahahahaha.
mesti lah bangge.
korg xleh repot aku sbg pelarian lg dah.
hahahaha xD
er..taneah? okeh2.diterime.hahaha

Mus said...

Hahaha...tu pon nk bgga